Telesales

Direct Minds beschikt over een klein gespecialiseerd team van hoog gekwalificeerde mensen die beschikken over jarenlange ervaring in BtoB outbound telemarketing en leadgeneratie. Commerciële mensen die gewend zijn om vanuit een proactieve houding markten van opdrachtgevers te betreden en daarin ook succesvol zijn! Onze outbound activiteiten zijn onder te verdelen in: follow up direct marketing activiteiten (appointment setting en lead generation/qualification) telesales (cross-, up & deep selling) marktonderzoek seminar- en event follow up Onze projecten worden uitgevoerd met behulp van "slimme" software waarmee u direct en online inzicht heeft in voortgang en resultaten.

Data verrijking

Ongeveer 20% tot 40% van uw eigen database muteert op jaarbasis. Vervuilde databases leiden tot onnodige kosten en lagere conversies Met onze database optimalisatie kunnen wij uw database ontdubbelen, actualiseren en failliete en verhuisde bedrijven opsporen. Resultaat van deze database optimalisatie: minder vervuiling , kostenbesparing en u voorkomt irritatie bij uw klanten. Er is altijd zakelijke informatie die bij geen enkele dataleverancier voorhanden is. Direct Minds kan met een snelle gerichte belactie de informatie die u wenst, achterhalen. Natuurlijk levert Direct Minds aan het einde van de actie de gehele database in het door u gewenste formaat aan.

Training

Wij zijn gespecialiseerd in het geven van telefoontrainingen op maat en de nazorg hiervan. Dit doen we voor bedrijven met of zonder callcenter. Naast de belangrijkste doelstelling, namelijk het resultaat, hechten wij grote waarde aan een plezierige en prettige samenwerking. Het opbouwen van een langdurig partnership is voor ons vanzelfsprekend. Uw organisatie onderscheiden: Met klantgerichtheid kunt u uw organisatie onderscheiden. In de praktijk blijkt dat het gebrek hieraan ergernis nummer één is. Aan de telefoon ontstaat veel miscommunicatie. Met de juiste mentaliteit en communicatietechnieken voelt de klant zich ‘weer’ mens. Dit is precies het doel van onze praktijkgerichte telefoontrainingen.

Inbound

Wij hebben ervaring in het efficiënt en effectief op een klantvriendelijke manier afhandelen van uw inkomend telefoonverkeer. Van het beantwoorden van algemene informatievragen, opvang voor uw mailing, tot aan het opnemen van bestellingen en boeken van reserveringen. Vervolgens is het uitbesteden van uw follow-up bij Direct Minds in goede handen. Uw klantenservice is het visitekaartje van uw organisatie. Iedere medewerk(st)er binnen uw organisatie die uw klanten telefonisch of schriftelijk te woord staat, is de uitstraling van uw bedrijf. Op het moment van klantencontact ligt voor hem/haar de taak om snel en efficiënt, maar vooral klantvriendelijk het klantencontact kwalitatief goed af te handelen.

TOP