Over ons
Direct Minds is een Outbound en Inbound Contact Center voor opdrachtgevers die behoefte hebben aan een gespecialiseerd adres op het gebied van B2B Lead Generation - Telefonische (koude) acquisitie – Afspraken maken voor Account Managers op Senior Management niveau – Werving van medewerkers – Seminars inplannen – Database Verrijking – Sales Training en Optimalisering – Klantenservice & Helpdesk activiteiten, etc. Wij helpen onze cliënten met het vergroten van hun netwerk, het aanboren van nieuwe markten en zo het verhogen van hun omzet. Maar natuurlijk ook voor het behoud en de servicing van het bestaande klantenbestand. We hebben inmiddels een reputatie opgebouwd met kwaliteit, een scherpe prijs en continuïteit voor onze opdrachtgevers.
Direct Minds is creatief, gaat voor optimaal resultaat en is niet bang om daar tijd in te steken. Op basis van onze performance hebben wij veelal langdurige relaties met de opdrachtgevers. We zijn succesvol in onze aanpak met de juiste medewerkers en dedicated campagnes. Dit doen we door het gestructureerd en effectief leveren van de juiste prospects, leads en retentie waardes.
Hoogwaardige B2B telemarketing is onze specialiteit. Maar ook voor bepaalde B2C campagnes bent u bij ons aan het goede adres. Op ons kantoor te Zoetermeer werken wij met zorgvuldig geselecteerde en getrainde medewerkers. Zij combineren de juiste zakelijke omgangsvormen met een commerciële denkwijze. Bij ieder gesprek realiseren zij zich dat zij het visitekaartje van de opdrachtgever zijn. Het zijn onze mensen die het moeten doen, als ‘voorportaal’ of ‘verlengstuk’ van de cliënt. Een goede samenwerking tussen opdrachtgever en –nemer staat voorop! Door onze ruime ervaring spreken wij de taal van de sector.
Wij bedienen verschillende marktsegmenten met de filosofie om te opereren als ‘geoutsourced’ binnendienst, anders gezegd: als voorportaal van de opdrachtgever. Zo werken wij voor diverse klanten in de volgende sectoren:
- de zakelijke & financiële dienstverlening (kredietverzekering, pensioenverzekering, debiteurenbeheer, gerechtsdeurwaarders, incasso bedrijven, salaris administratie, etc.),
- de marketing sector (relatiemanagement, employee benefits, telecom , de energiesector, de bouw & nijverheid, online media, beveiliging),
- de media (regionale en landelijke commerciële zenders),
- goede doelen & kansspelen (grote fondsen werving, loterijen),
- gezondheidzorg, gezondheid ondersteuning (AED’s)
- ICT (database verrijking, lead generatie, afspraken trajecten).
Graag passen wij de belcampagne geheel aan op de wensen van de klant. Hiervoor zouden wij de ‘mathematics’ met u moeten doornemen om een indicatie van de aanpak, de doorstroom, de benodigde data en de verwachte resultaten te krijgen, en dus ook de kosten. Ook de afrekenvorm is flexibel, we zijn gewend te werken op uurbasis, op basis van ‘shared risk’, en na een representatieve pilot ook op basis van ‘no cure, no pay’. De tarieven zijn veelal een ‘all-in’ (uur)tarief met daarin opgenomen de kosten van:
- Workshop
- Project management en Datamanagement
- Training belteam en Campagnebouw
- Belperiode etc.
In een oriënterend gesprek met de opdrachtgever bespreken we in detail de mogelijkheden van de telemarketing campagne op uw propositie en passen deze verder op uw wensen aan.
Wij kunnen op basis van bestaande cases overtuigend aantonen dat onze effectieve aanpak de verwachtingen vaak ruimschoots overstijgt.
Graag vertellen wij u meer over hoe wij dat ook in uw geval kunnen realiseren.
Zoeken
Recente artikelen
-
Vacature Commercieel Medewerker Binnendienst
Wat ga jij doen? Je zult als commerciële binnen...
Archief
Categorieën
Meer weten?
Neem contact met ons op door middel van het onderstaande formulier, of mail naar info@directminds.nl